Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Kredyt długoterminowy do kwoty 1.170.000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2009 roku
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (144,00KB)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp
|
|
Zamawiający
|
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, ul. Rynek 1, tel/fax. 077 4134150, e-mail : um@byczyna.pl
|
Przedmiot zamówienia
|
Kredyt długoterminowy do kwoty 1.170.000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2009 roku
|
Termin wykonania zamówienia
|
Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, wypłata kredytu następować będzie w terminach
i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.12.2010 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. Ostateczny termin spłaty kredytu: listopad 2016 r.
|
Zakres zamówienia
|
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredyt długoterminowego w łącznej wysokości do 1.170 000,00 zł. (słownie: jeden milion sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2009 roku, na warunkach:
Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV:
66113000-5 – usługi udzielania kredytu
|
Tryb postępowania
|
Przetarg nieograniczony
|
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów.
|
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl , www.byczyna.pl
Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1, pok.27)
|
Termin składania ofert
|
18.12.2009 r. do godz. 9.00, otwarcie ofert godz. 9.15
|
Miejsce składania ofert
|
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1 , Oferty należy składać w pok. nr 19
|
Warunki oraz oświadczenia
i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu |
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
- spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
· formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/,
· oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/,
· dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw
i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, · dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe – rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków, bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe – odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego /zał. Wykonawcy/,
2. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Brak jakiegokolwiek dokumentu z wymienionych wyżej lub złożenie go w niewłaściwej formie np. bez podpisu osoby upoważnionej lub stosownego poświadczenia kserokopii spowoduje uznanie oferty za nieważną. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, zgodnie w formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
|
Wadium
|
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
|
Kryteria oceny ofert
|
Cena oferty – 100 %
|
Termin związania ofertą
|
30 dni
|
Oferty wariantowe/częściowe
|
Nie dopuszcza się
|
Umowa ramowa/zamówienia uzupełniające
|
Nie przewiduje się
|
Dynamiczny systemu zakupów
|
Nie przewiduje się
|
Wybór najkorzystniejszej oferty
z zastos. aukcji elektronicznej |
Nie przewiduje się
|
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
|
09.12.2009 r. godz. 14:09
Numer: 422794-2009
|
Zał. nr 1 do SIWZ - Oferta.rtf (71,48KB)
Zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie art.22.doc (40,00KB)
zał. nr 3 do SIWZ-harmonogram spłaty.doc (23,50KB)
Zał. nr 4 do SIWZ - uchwała Rady Miejskiej.jpeg (589,34KB)
Zał. nr 5 do SIWZ - nadwyżka operacyjna.pdf (163,51KB)
Zał. nr 6 do SIWZ - zestawienie przepływów pieniężnych.jpeg (656,04KB)
Zał. nr 7 do SIWZ - zobowiązania finansowe gminy.pdf (457,01KB)
Zał. nr 8 do SIWZ - sprawozdanie RbZ.pdf (553,49KB)