Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Zakup i dostawa używanej maszyny samojezdnej - kompaktora do pracy na składowisku odpadów komunalnych
zawiadomienie o unieważnieniu bip.doc (136,50KB)
Zamawiający:Gmina Byczyna Nr zamówienia: Wp II-341/22/2010/D
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp |
|
|
Zamawiający |
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, tel/fax. 077 4134150, e-mail : |
|
Przedmiot zamówienia |
Zakup i dostawa używanej maszyny samojezdnej – kompaktora do pracy na składowisku odpadów komunalnych |
|
Termin wykonania zamówienia |
Od dnia podpisania umowy do 25 października 2010 r. |
|
Zakres zamówienia |
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej w skrócie uPzp. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej maszyny samojezdnej - kompaktora do pracy na składowisku odpadów komunalnych, · Rok produkcji: 1992 lub młodszy, · Waga: nie mniej niż 28 ton, · Dodatkowe wyposażenie kabiny: klimatyzacja, dodatkowe filtry kabinowe(dodatkowe filtry kabinowe, czyli montowane dodatkowo oprócz tych standardowych), · Lemiesz o szerokości powyżej · Silnik wysokoprężny Diesel, · Centralne smarowanie, · Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie operatora, · Maszyna musi być sprawna technicznie i gotowa do pracy, · Maszyna musi być w stanie technicznym i optycznym dobrym, · Kompaktor musi być po remoncie i przeglądzie technicznym, w tym m.in. musi mieć oleje hydrauliczne, silnikowe i przekładniowe wymienione na nowe, · Koła przystosowane do pracy na terenie składowiska odpadów komunalnych, · Okres gwarancji nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy (miejsce wykonania gwarancji: Składowisko Odpadów komunalnych w Gołkowicach, w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem, że odbędzie się to na koszt Wykonawcy) · Dostawa pojazdu, na koszt Wykonawcy, na składowisko odpadów komunalnych w Gołkowicach. · Urządzenie nie może być prototypem i zbudowane na bazie ładowarki kołowej. Po dostarczeniu kompaktora Wykonawca jest zobowiązany przeszkolić wyznaczonych pracowników zamawiającego z zakresu jego obsługi i eksploatacji, Zamawiający zastrzega sobie, iż przed dokonaniem wyboru i podpisaniem umowy przeprowadzi oględziny stanu technicznego maszyny, w celu sprawdzenia informacji podanych w ofercie ze stanem rzeczywistym, oraz wykona jazdę próbną i przeprowadzi próbę działania oprzyrządowania. Termin zostanie uzgodniony z oferentem telefonicznie i potwierdzony faksem. Po dokonaniu powyższych czynności Zamawiający sporządzi notatkę i przedstawi Oferentowi do potwierdzenia. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: |
|
Tryb postępowania |
Przetarg nieograniczony |
|
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów. |
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl , www.byczyna.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w Urzędzie Miejskim w Byczynie ul. Rynek 1, pok.27 |
|
Termin składania ofert |
01.10.2010 r. do godz. 09.00, otwarcie ofert godz. 09.15 |
|
Miejsce składania ofert |
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1 , Oferty należy składać w pok. nr 19 |
|
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z Art. 22 ust.1 spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, zgodnie w formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. |
|
Informacja o oświadczeniach |
1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/, 2. Oświadczenia lub dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, /zał. nr 2 do SIWZ/, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają c) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, 3. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- Maszyny od strony zewnętrznej (przód, tył, bok prawy i lewy), - Dodatkowego wyposażenie kabiny: klimatyzacji i dodatkowych filtrów kabinowych, - Lemiesza, - Kamery umieszczonej z tyłu zabudowy oraz monitora zainstalowanego w kabinie operatora, - Kół, - Tabliczek znamionowych, - Pomp hydraulicznych, - Silnika.
5. Pozostałe wymagane dokumenty:
6. Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innego podmiotu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeśli dotyczy - w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innego podmiotu do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej, a jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia /dołączenia do oferty/ w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w pkt 2 ppkt a) niniejszego rozdziału, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: a) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania b) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa powyżej, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie, d) Pełnomocnictwo ma w szczególności wskazywać zakres umocowania pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa powinno również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie e) dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, f) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. 6 SIWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi rozdz. 13 SIWZ przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznie byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin na składanie ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem – za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. |
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium |
|
Kryteria oceny ofert |
Cena oferty – 100 % |
|
Termin związania ofertą |
30 dni |
|
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy |
Tak, dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmiany: Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku przedłużającego się postępowania przetargowego lub innych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. W takim wypadku, termin wykonania umowy nie może być krótszy niż 14 dnia a dłuższy niż 21 dni licząc od daty przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
Informacja o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej |
Nie dotyczy |
|
Oferty wariantowe/częściowe |
Nie dopuszcza się |
|
Umowa ramowa/Udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie przewiduje się |
|
Dynamiczny systemu zakupów |
Nie przewiduje się |
|
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
Nie przewiduje się |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia |
Nie przewiduje się |
|
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne |
Nie |
|
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych |
22.09.2010 r.Numer: 260291-2010. |
Byczyna 22.09.2010 r.
Zał. nr 1 do SIWZ - oferta.rtf (75,85KB)
Zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie.doc (44,00KB)
Zał. nr 3 do SIWZ - wykaz parametrów.doc (49,00KB)