Kredyt długoterminowy do kwoty 355.900,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn Utworzenie izby tradycji-Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza
Zamawiający: Gmina Byczyna Nr zamówienia: Wp II-341/24/2010/U
Przetarg nieograniczony
„Kredyt długoterminowy do kwoty 355.900,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. „Utworzenie izby tradycji – „Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny” oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp |
|
Zamawiający |
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, tel/fax. 077 4134150, e-mail : |
Przedmiot zamówienia |
„Kredyt długoterminowy do kwoty 355.900,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. „Utworzenie izby tradycji – „Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny” oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza” |
Termin wykonania zamówienia |
Wypłata kredytu następować będzie w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.03.2011 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. Ostateczny termin spłaty kredytu: 15 września 2022 r. |
Zakres zamówienia |
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej w skrócie uPzp. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości do 355.900,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset złotych) z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. „Utworzenie izby tradycji – „Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny” oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza”: 1. Okres spłaty kredytu lata: wrzesień 2016 – wrzesień 2022, 2. Okres karencji w spłacie kapitału: do 15 września 2016 r., 3. Spłata kapitału następować będzie: zgodnie z harmonogramem, 4. Spłata odsetek następować będzie: do 15 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca grudnia 2010 r., 5. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o zmienną stawkę WIBOR 1M ogłaszaną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzający okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku, 6. Wypłata kredytu następować będzie w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem od dnia 01.12.2010 r. do dnia 31.03.2011 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 7. Kredytobiorcy będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 8. Prowizja będzie płatna jednorazowo, poprzez jej potrącenie z przekazanej na rachunek Zamawiającego kwoty pierwszej transzy kredytu, 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: |
Tryb postępowania |
Przetarg nieograniczony |
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów. |
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl , www.byczyna.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w Urzędzie Miejskim w Byczynie ul. Rynek 1, pok.27 |
Termin składania ofert |
17.11.2010 r. do godz. 09.00, otwarcie ofert godz. 09.15 |
Miejsce składania ofert |
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1 , Oferty należy składać w pok. nr 19 |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z Art. 22 ust.1 spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, zgodnie w formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. |
Informacja o oświadczeniach |
1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/, b) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm., a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo 2. Oświadczenia lub dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, /zał. nr 2 do SIWZ/, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają 3. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, 4. Pozostałe wymagane dokumenty: formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/. 5. Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innego podmiotu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeśli dotyczy - w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innego podmiotu do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej, a jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia /dołączenia do oferty/ w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w pkt 2 ppkt a) niniejszego rozdziału, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: a) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa powyżej, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w pkt 2 ppkt a) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, d) Pełnomocnictwo ma w szczególności wskazywać zakres umocowania pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa powinno również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika. e) dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, f) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. 6 SIWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi rozdz. 13 SIWZ przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznie byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin na składanie ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem – za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. |
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Kryteria oceny ofert |
Cena oferty – 100 % |
Termin związania ofertą |
30 dni |
Inform. o dofin. projektu ze środków Unii Europejskiej |
Nie dotyczy |
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy |
Nie |
Oferty wariantowe/częściowe |
Nie dopuszcza się |
Umowa ramowa/Udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie przewiduje się |
Dynamiczny systemu zakupów |
Nie przewiduje się |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
Nie przewiduje się |
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia |
Nie przewiduje się |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne |
Nie |
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych |
09.11.2010 r. Numer: 317995-2010. |
Byczyna 09 listopada 2010 r.
Zał. nr 1 do SIWZ - Oferta.rtf (72,56KB)
Zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie art.22 i 24.doc (45,00KB)
Zał. nr 3 do SIWZ - harmonogram spłaty.jpeg (124,73KB)
Zał. nr 4 do SIWZ - uchwała rady.jpeg (318,49KB)
Zał. nr 5 do SIWZ - wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia.pdf (439,64KB)
Zał. nr 6 do SIWZ - zobowiązania finansowe Gminy.pdf (688,31KB)
Zał. nr 7 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-Z.pdf (213,06KB)
Zał. nr 8 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-NDS.pdf (339,30KB)
Zał. nr 9 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-N.pdf (432,94KB)
Zał. nr 10 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S.pdf (2,93MB)
Zał. nr 11 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-28S.pdf (1,76MB)