Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

XV sesja Rady Miejskiej w Byczynie w dniu 25.06.2025 r. (środa) o godz. 15:00

Termin: 25.06.2025, g. 15:00

Miejsce: Urząd Miejski

  1. 1. Otwarcie sesji.

    2. Stwierdzenie prawomocności obrad i wskazanie Sekretarza sesji.

  2. 3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania sesji.
  3. 4. Przyjęcie porządku obrad.
  4. 5. Przyjęcie protokołów z XIII i XIV sesji
  5. 6. Przedstawienie informacji o zgłoszonych interpelacjach i zapytaniach oraz sposobie ich realizacji.
  6. 7. Sprawozdanie Burmistrza Byczyny z podejmowanych działań i decyzji w okresie międzysesyjnym.
  7. 8. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy Byczyna za 2024 rok.

    PDFRaport o stanie gminy za 2024 rok.pdf (1,44MB)

  8. 9. Debata nad raportem o stanie gminy Byczyna za 2024 rok.
  9. 10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Byczyny wotum zaufania (druk nr 93).

    PDFDruk Nr 93.pdf (65,02KB)

  10. 11. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy Byczyna za 2024 rok.

    PDFSprawozdanie finasowe za 2024 rok.pdf (1,43MB)

  11. 12. Przedstawienie informacji o stanie mienia gminy Byczyna.
  12. 13. Przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Byczyna za rok 2024.

    PDFSprawozdanie finasowe za 2024 rok.pdf (1,43MB)

  13. 14. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu o przedłożonym przez Burmistrza Byczyny sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Byczyna za 2024 rok.

    PDFOpinia RIO dot. sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 rok.pdf (227,04KB)

  14. 15. Przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Byczyny.

    PDFOpinia Komisji Rowizyjnej.pdf (1 002,47KB)

  15. 16. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Byczyny.

    PDFOpinia RIO dot. wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium.pdf (145,98KB)

  16. 17. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. a. zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Byczyna za 2024 r. (druk nr 94),

      PDFDruk Nr 94.pdf (71,29KB)

    2. b. zatwierdzenia skonsolidowanego bilansu gminy Byczyna (druk nr 95),

      PDFDruk Nr 95.pdf (79,23KB)

      PDFBilans skonsolidowany.pdf (271,68KB)

    3. c. udzielenia absolutorium Burmistrzowi Byczyny z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok (druk nr 96),

      PDFDruk Nr 96.pdf (83,96KB)

    4. d. ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych na obszarze Gminy Byczyna oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 97),

      PDFDruk Nr 97.pdf (207,07KB)

    5. e. likwidacji Technikum w Byczynie wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Byczynie (druk nr 98),

      PDFDruk Nr 98.pdf (117,34KB)

    6. f. likwidacji Branżowej Szkoły I Stopnia w Byczynie wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Byczynie (druk nr 99),

      PDFDruk Nr 99.pdf (112,86KB)

    7. g. likwidacji Liceum Ogólnokształcącego w Byczynie wchodzące w skład Zespołu Szkół w Byczynie (druk nr 100),

      PDFDruk nr 100.pdf (109,77KB)

    8. h. rozwiązania Zespołu Szkół w Byczynie (druk nr 101),

      PDFDruk Nr 101.pdf (150,77KB)

    9. i. udzielenia dotacji celowej dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Antoniego Padewskiego w Roszkowicach na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze gminy Byczyna w zakresie odpowiadającym wysokości wkładu własnego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (druk nr 102),

      PDFDruk Nr 102.pdf (126,83KB)

    10. j. udzielenia dotacji celowej dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Antoniego Padewskiego w Roszkowicach na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze gminy Byczyna w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (druk nr 103),

      PDFDruk Nr 103.pdf (144,64KB)

    11. k. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości (druk nr 104),

      PDFDruk nr 104.pdf (107,08KB)


    12. l. wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Byczyna na lata 2025-2029 (druk nr 105),

    13. PDFDruk nr 105.pdf (629,40KB)

    14. m. rozpatrzenia petycji w przedmiocie aktualizacji prawa miejscowego w zakresie funkcjonowania 4 pomników przyrody na terenie Gminy Byczyna (druk nr 106),

      PDFDruk Nr 106.pdf (518,09KB)

    15. n. zmian w budżecie gminy na 2025 rok (druk nr 107).

      PDFDruk Nr 107.pdf (701,11KB)

  17. 18. Sprawozdanie z Rocznego Programu Współpracy Gminy Byczyna z Organizacjami Pozarządowymi za 2024 rok.

    PDFSprawozdanie z Rocznego Programu Współpracy Gminy Byczyna z Organizacjami Pozarządowymi za 2024 rok.pdf (707,56KB)

  18. 19. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 rok.

    PDFOCENA ZASOBÓW POMOCY SPOŁECZNEJ 2024.pdf (2,04MB)

  19. 20. Rozwój turystyki i promocja miasta oraz działalność kulturalna i sportowa na terenie gminy Byczyna.
  20. DOCXRozwój turystyki i promocja miasta Byczyny.docx (1,76MB)
     

  21. PDFRozwój turystyki i promocja miasta oraz działalność kulturalna i sportowa na terenie gminy Byczyna.pdf (1,02MB)

    PDFRozwój Turystyki i Promocja Miasta.pdf (616,95KB)

  22. 21. Informacja na temat stanu technicznego i stopnia wykorzystania obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz organizacja letniego wypoczynku.

    PDFInformacja na temat stanu technicznego i stopnia wykorzystania obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz organizacja letniego wypoczynku.pdf (542,87KB)

  23. 22. Informacja o stanie bezpieczeństwa powiatu kluczborskiego w zakresie ochrony przeciwpożarowej za 2024 rok.

    PDF2025_informacja_o_stanie_bezpieczeństwa.pdf (6,72MB)

  24. 23. Przedstawienie protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisje Rewizyjną w okresie międzysesyjnym

    PDFProtokół z przeprowadzonej Kontrolii dot. funduszu sołeckiego.pdf (886,11KB)

  25. 24. Wolne wnioski i zapytania

    PDFZaległosci oraz ulgi podatkowe.pdf (126,28KB)

  26. 25. Komunikaty.
  27. 26. Zakończenie sesji.

PDFZawiadomienie na sesję i komisje 8.pdf (300,79KB)