- Menu BIP
- ARCHIWUM
- Zamówienia Publiczne
- Przetargi do 60 000 EURO
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH W BUDYNKU WIELORODZINNYM W BISKUPICACH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia :
poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp
|
|
Zamawiający
|
Urząd Miejski w Byczynie, ul. Rynek 1,
tel/fax. 077 4134150 e-mail : um@byczyna.pl
|
Przedmiot zamówienia
|
Remont lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Biskupicach
|
Termin wykonania zamówienia
|
30.11.2007 r.
|
Zakres zamówienia
|
Zadanie: remont lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Biskupicach polega na:
1/ Adaptacja dawnej sali lekcyjnej / projekt – rysunek nr 2 / na małe mieszkanie 2-3 osobowe na parterze i remont tych pomieszczeń oraz kompleksowe zagospodarowanie terenu. Remont polegać będzie przede wszystkim na :
-wybudowaniu nowych ścian (wg projektu),
wypełnieniu otworów drzwiowych, -pokryciu posadzek wykładziny PCV z cokolikami,
płytkami glazurowymi z cokolikami lub panelami, -wyłożeniu ścian w łazience i kuchni płytkami
glazurowymi, -zdemontowaniu istniejącej stolarki okiennej
i montażu nowych okien wykonanych z PCV, -zdemontowaniu stolarki drzwiowej wewnętrznej
i zamontowaniu nowych drzwi, -wykonaniu instalacji elektrycznej wg projektu
/ skrzynka licznikowa /, -wykonaniu ogrzewania c.o.- grzejniki powiązać
z wykonanymi pionami c.o., -wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej-
podłączenie do istniejących pionów. 2/ Pozostałe trzy pomieszczenia: adaptacja na mieszkania socjalne:
-wykonaniu instalacji elektrycznej wg projektu
/skrzynka licznikowa /, -wymiana posadzek,
-wykonaniu ogrzewania c.o.- grzejniki powiązać
z wykonanymi pionami c.o., -doprowadzenie wody i kanalizacji, bez
rozprowadzenia, -wymiana wszystkich okien,
3/ Docieplenie i elewacja:
-wykonanie docieplenia stropów parteru,
-wykonanie docieplenia budynku z zewnątrz,
-wykonanie zewnętrznej elewacji.
|
Tryb postępowania
|
Przetarg nieograniczony
|
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów.
|
Forma elektroniczna : www.bip.byczyna.pl
Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w siedzibie zamawiającego ( Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1, pok.22)
|
Termin składania ofert
|
08.10.2007 r.
|
Miejsce składania ofert
|
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1
Oferty należy składać w pok. nr 19
|
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
|
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, dla potwierdzenia spełnienia tych warunków, złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z nw. załącznikami:
· oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych
· aktualne (ważność 3 miesiące ) zaświadczenie
z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, · aktualne (ważność 3 miesiące ) zaświadczenie
z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne, · dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym
w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy), · wiarygodne dokumenty pozwalające ocenić kondycję finansową firmy, np. bilans-rachunek zysków i strat, lub bilans- informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem – za 2006 r.
· wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie · osoba kierująca robotami winna posiadać ku temu uprawnienia /uprawnienia konstrukcyjno – budowlane, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów /, które należy dołączyć do oferty //
· dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium
|
Wadium
|
W wysokości 2 000 zł.
Dopuszcza się każdą formę wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Kryteria oceny ofert
|
Cena 100%
|
Termin związania ofertą
|
30 dni
|
Oferty wariantowe
|
Nie dopuszcza się
|
Umowa ramowa
|
Nie przewiduje się
|
Dynamiczny systemu zakupów
|
Nie przewiduje się
|
Wybór najkorzyst. ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej
|
Nie przewiduje się
|
Zał. nr 1 do SIWZ - Oferta.rtf (60,62KB)
Zał. nr 2 - przedmiar robót.htm (356,94KB)
Zał. nr 3 do SIWZ - oświadczenie art.22.doc (39,50KB)
Zał. nr 4 do SIWZ -ośw. o upoważnieniu do składania oświadczeń woli.doc (22,50KB)
Zał.nr 5 do SIWZ- potencjał kadrowy.doc (29,50KB)
Zał. nr 6 do SIWZ- doświadczenie zawodowe.doc (34,00KB)
Zał. nr 7 do SIWZ wzór umowy.doc (104,50KB)
Załacznik nr 8 -Projekt.rar (994,45KB)
Zał. nr 9a, 9b i 9c - specyfikacje techniczne.rar (1,39MB)
informację wytworzył(a): | A.Sztojko-Chałupczyńska |
za treść odpowiada: | A.Sztojko-Chałupczyńska |
data wytworzenia: | 17.09.2007 r. |